Saturday, June 1, 2013

alhamdulillah..rezeki aku

assalamualaikum..
hehe
alhamdulillah...
i'm so happy
pada tanggal 30 may 2013
posmen dtg hanta surat
punyalah malas aku nak amek surat tu
so..adik aku la yg amek 

fikir aku..mungkin surat abah ke..akak aku ke..mls nk tgk
last2..adek aku bg kat aku..
then..rupanya surat tu surat aku

URUSAN SERI PADUKA BAGINDA
amboi kemain ko..
bedebor aku..
pelik pulak
bukak dgn slow motion
then
tarra
ak dpt kejaaaaaaa
suke weyh
wpon hanya pembantu pembangunan masyarakat
tp alhamdulillah
govment
aku apply tu pon guna spm ..time tu aku x grad lg
jd xpelah..yg ptg dpt kja..
klw nk tggu kj gj diploma lmbt lg la
so ak accept la keje tu kan
yg pasal study
ak abaikan kot
even ak thun ni
alhamdulillah lg
dpt inteview smp 3 kali
first medsi kat ump
second uitm n upm
yg aku pergi 2 je
test medsi n uitm
upm ak x g,sbb serentak dgn uitm

so..klw ak x dpt study thun ni pon xpelah
sbb ak dh dpt kje
bule la baya ptptn
merancang masa depan..keh3

*selalunya benda yg kita x harap tulah yg dtg..
(aku penah kata aku x hrp klw result spa hr tu sekadar calon simpanan..tadaa
hr ni ternganga skjp..dpt wpon dh setahun menunggu)

0 comments: