Monday, May 6, 2013

memilih dan dipilih..

eh....ok..xnak mood sedih
x nak mood kecewa
please sedih kecewa main jauh2
jgn ganggu kita
kita x nak kawan awk lah

ok...this time aku nak cakap pasal memilih dan dipilih
jika memilih carilah yg sesuai dengan kita
jangan main tangkap muat je
mcm aku..
mungkin tersalah memilih
n finall..en.sedih kecewa nak jd kawan aku
mana en.happy n gumbira ni??
meraka ade..tp jauh lg kan..kan

bila dipilih
kita ade 2 kptsn
reject atau accept
so buatlah kptsn dgn btol
jgn pandang dgn mata kasar
pandang dgn mata hati dan logik akal
jgn jd mcm aku
x tgk lagi..dah terfeeling lebeh

so gunalah akal n hati ye

ok..skrg ak x nak memilih n x nak dipilih
sbb 
aku xnak pisang berbuah dua kali
tp aku nak
pilihan mak aku
yeahhhhhh
mak..tlg pilihkan ok
i love my mom..

bye
*ini xde kaitan dengan PRU 13

0 comments: